کد خبر ۳۵۱۲۵ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
رئیس هیئت تنیس روی میز قم:

قم میزبان مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کشور شد

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: قم میزبان مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد عموییان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز، میزبانی از مسابقات رنکینگ تنیس روی میز رده سنی جوانان کشور را به قم واگذار کرد و ۲ سالن ورزشی در قم میزبان این مسابقات خواهند بود.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۱۵۰ نفر از بازیکنان بر‌تر کشور از امروز سه شنبه چهارم اسفند در سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی حیدریان آغاز خواهد شد و سه روز به طول خواهد انجامید.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: ادامه این رقابت‌ها در مراحل بالا‌تر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در خانه تنیس روی میز در مجموعه هفت تیر قم برگزار می‌شود که این سالن، مرکز اصلی توسعه تنیس روی میز قم به شمار می‌رود.

عموییان بیان داشت: استان قم پیش از این میزبان مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر بود که برای نخستین بار در تاریخ این رشته در قم میزبان بازیکنان بین المللی از کشورهای چین و کره شمالی بودیم.

وی عنوان کرد: تنیس روی میز قم در حال ایفا کردن نقشی اساسی در این رشته در سطح کشور است و در ماه‌های گذشته مسابقات رنکینگ تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور و اردوی تیم ملی نونهالان پسر در قم برگزار شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تنیس روی میز قم در سال ۹۴ در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول امید، جوانان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران تیم‌های مختلفی داشت و با توجه به حضور چند پینگ پنگ باز نوجوان و نونهال مستعد در قم، آینده روشنی برای این رشته ترسیم کرده‌ایم.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com