کد خبر ۳۴۱۵۲ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد

سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در طرح مدینةالزائر

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری مدینةالزائر در قم گفت: این طرح موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در قم انجام شود که هماهنگی‌های لازم انجام شده و بازدید‌ها از محل نیز به عمل آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، ولی‌الله بیاتی با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم در راستای گسترش سرمایه‌گذاری گفت: شهرداری در دوره جدید اقدامات خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد و تلاش جدی در این عرصه دارد.

وی گفت: نگاه بلند شهرداری به موضوع سرمایه‌گذاری تحسین‌برانگیز است و باید این نگاه در تمام مجموعه‌های شهری گسترش یافته تا شاهد سرمایه‌گذاری در سطح شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید به شهرداری کمک کنند گفت: شهرداری برای توسعه سرمایه‌گذاری نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست که در این زمینه باید همدلی ایجاد شود.

بیاتی با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری مدینة‌الزائر در قم گفت: این طرح بسیار خوبی است که توسط شهرداری در حال پیگیری است و با احداث آن مشکل زائران برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: این امر موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری 150 میلیاردی در قم انجام شود که هماهنگی‌های لازم و بازدید‌ها از محل نیز انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: قم ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری دارد که باید از آن استفاده کنیم و بتوانیم در مسیر گسترش خدمات به زائران و همشهریان گام برداریم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com