کد خبر ۲۸۳۵۱ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
رئیس شورای شهر قم خبر داد

بهره‌برداری از 3 پروژه عمران شهری تا پایان سال

رئیس شورای اسلامی شهر قم از به بهره‌برداری رسیدن سه پروژه تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد، پل میثم و بلوار زائر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرپرست استانداری قم از سه پروژه شهری اظهار کرد: پروژه پل میثم از پروژه‌های شهرداری قم است که با مشارکت راه‌آهن قم در حال اجرا بوده و روند خوبی را در شرایط کنونی طی می‌کند.
وی افزود: طبق قراری که با راه‌آهن داشتیم آنها متعهد شدند تا مبلغ 4 میلیارد به این پروژه کمک کند و تا پایان آبان ماه این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: عرشه پل 9 دی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مابقی پروژه در حال اجرا است و تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: ادامه مسیر پل 9 دی به طرف نیروگاه در برنامه شهرداری قم قرار دارد که با تملک ساختمان‌های واقع در مشیر بلوار جمهوری به میدان امام حسین (ع) متصل خواهد شد.

بیاتی گفت: اجرای بلوار زائر از اولویت‌های شهرداری است و این پروژه تا تقاطع مسیر دسترسی بیمارستان امام رضا (ع) پیش رفته و موانع ادامه کار هم که وجود چاه‌های آب در مسیر پروژه بود برطرف شده است و این مسیر تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

وی درباره پروژه متروی قم گفت: این پروژه با روزی 30 متر حفاری در حال اجرا است و مبلغ 330 میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت به این پروژه تزریق شده است.

رئیس شورای شهر قم تاکید کرد: پروژه بلوار مرجعیت و تقاطع سه سطح 15 خرداد تا بهمن به اتمام خواهد رسید و مردم قم می‌توانند از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

وی گفت: از بودجه 1100 میلیارد تومانی قم امسال نزدیک به 80 درصد از آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده است و برای شهرداری قم 12 پروژه اولویت دار تعریف شده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com