کد خبر ۳۴۱۵۶ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

یامین‌پور: باید در بدنه جوان حوزه‌های علمیه و جوانان حزب‌اللهی انسجام ایجاد شود

رئیس پژوهشکده فرهنگ اسلامی گفت: باید انسجامی در بدنه جوان حوزه‌های علمیه و جوانان حزب‌اللهی ایجاد و گفتمان رهبر معظم انقلاب در فضای فرهنگی و سیاسی قم طنین‌انداز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)،  وحید یامین‌پور ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار کرد: جریان وسیعی از جریانات حزب‌اللهی اعم از دانشجویان، طلاب و مردم، حس آنها مثبت نبوده و فضا را برای کارهای سیاسی مطلوب نمی‌دانند و نگاهشان این بوده که حنجره و رسانه‌ای برای بیان سخنان خود پیدا نکرده‌اند که باید جریان و مواضع آنها در پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب صادقانه‌تر و صریح‌تر عنوان شود.

وی با بیان اینکه ‌نگاه ما این است که قم باید پیشرو و الهام‌بخش در ولایتمداری باشد، ادامه داد:‌ باید انسجامی در بدنه جوان حوزه‌های علمیه و جوانان حزب‌اللهی ایجاد شود و وسیله و ابزاری باشیم تا گفتمان رهبر معظم انقلاب در فضای فرهنگی و سیاسی قم طنین‌انداز شود.

یامین‌پور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در 10 تا 15 سال اخیر گفت: ایشان مستمر تاکید داشتند بار انقلاب را رویش‌های انقلاب به دوش بکشند، پوست‌اندازی باید در تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و مسئولان نظام اتفاق افتد.

وی استفاده از محضر علما و مراجع را مهم قلمداد کرد و گفت: در فضای گفتمانی همچنان بحث فتنه و نفوذ و دفاع از حیثیت و استقلال کشور برای ما مهم است و مواضعی وجود دارد که به مذاق برخی افراد خوش نمی‌آید.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com