کد خبر ۳۴۱۸۹ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
به کارگردانی سعید نجاتی

حسنات میزبان صُراحی شد

فیلم کوتاه صراحی که به کارگردانی سعید نجاتی تولید شده است پس از شرکت در جشنواره‌های ملی گوناگون راهی جشنواره حسنات اصفهان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، صُراحی فیلم کوتاهی از سعید نجاتی هنرمند قمی است که به مدت 17 دقیقه در آخرین روزهای سال 93 به تولید رسید و پس از آن راه جشنواره‌های گوناگون ملی و بین‌المللی را پیش گرفت.

صراحی روایت طلبه جوانی است که برای سکونت،‌ به تازگی نقل مکان کرده که در همین زمان با خواسته نامعقولی از زن همسایه روبه‌رو می‌شود که در این راستا ماجراهایی به وجود می‌آید و مخاطب را با ادامه داستان همراه می‌کند.

درخشش صراحی در جشنواره‌های گوناگون نه تنها دستاوردی برای کارگردان این فیلم محسوب می‌شود بلکه نشان از عوامل قوی پشت صحنه که دست کارگردان را به گرمی در تولید این فیلم کوتاه فشرده‌اند، دارد.

نویسندگی این اثر را علی توکلی و سعید نجاتی، تصویربرداری منصور حیدری، تدوین سعید نجاتی و عماد ابوعطا املشی، صدابرداری مجید نجاتی و صداگذاری آن را بهروز شهامت بر عهده داشتند.

همچنین دستیار تصویر محمود حسینی پناه،‌ دستیار تدوین مهتاب ابراهیمی،‌ امور فنی سیامک عسگری، دستیار کارگردان وحید موحدی،‌ طراح گریم مریم دانش، دستیار صداگذار شاهین خاکپور،منشی صحنه پگاه انصاری و‌ مدیر تولید امید اکبریان و رضا دهقان و مشاور مذهبی این فیلم را حجت‌الاسلام سجاد شمس‌اللهی برعهده داشتند.


تهیه‌کنندگی خوب نیز می‌تواند در تولید یک فیلم تاثیر بسزایی بگذارد که در این راستا تهیه‌کنندگی صراحی را انجمن سینمای جوانان تهران انجام داده است.

خلاقیت و بازی خوب نقش آفرینان در صُراحی نیز بر جلوه آن بیش از پیش افزوده است که در این زمینه می‌توان به نقش آفرینی حسین فرضی‌زاد، سحر عبداللهی، یوسف یزدانی، اسفندیار ابراهیمی و محمد قمرزاده اشاره کرد.

صراحی که به تازگی راهی جشنواره حسنات شده توانسته افتخاری دیگر برای خود کسب کند و خود را برای رقابتی فشرده در بخش نهایی این جشنواره آماده کند.

جشنواره فیلم کوتاه حسنات از 11 تا 14 اسفندماه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com