کد خبر ۳۴۱۹۵ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
هفته هشتم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

آتلیه‌طهران قم به میهمانی استقلال ماهشهر می‌رود

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در آغاز دور برگشت رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال برابر تیم استقلال ماهشهر صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که امسال 16 تیم در دو گروه هشت تیمی مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند، این تعداد تیم در مدت 14 هفته دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی می‌روند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های پاس قوامین تهران، استقلال ماهشهر، ارژن فارس، شهروند کاشان، شهرداری نکاء، سن‌ایچ ساوه و مبل‌کریمی کرج همگروه است و بعد از انجام هفت مسابقه در نیم‌فصل نخست، باید خود را برای هفت بازی دور برگشت آماده کند.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل نخست بازی‌ها سه بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های پاس قوامین تهران، سن‌ایچ ساوه و شهرداری نکاء برگزار کردند و در چهار بازی خانگی برابر تیم‌های استقلال ماهشهر، مبل‌کریمی کرج، شهروند کاشان و ارژن فارس نیز به میدان رفتند.

آتلیه‌طهران قم از چهار بازی انجام شده در خانه و 12 امتیازی که می‌توانست از دیدارهای خانگی کسب کند، تنها هفت امتیاز گرفت زیرا در مقابل تیم‌های استقلال ماهشهر و مبل‌کریمی کرج به برتری رسید اما بعد از تساوی با شهروند کاشان به ارژن فارس با نتیجه‌ای دور از انتظار باخت.

نماینده فوتسال قم از 9 امتیازی که در می‌توانست در سه میهمانی نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال کسب کند، تنها چهار امتیاز گرفت، چراکه به پاس قوامین در تهران باخت و با تیم‌ سن‌ایچ در ساوه به تساوی رسید و شهرداری را در نکاء مغلوب کرد.

آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فراز و نشیب زیادی داشت اما مجموعا تیم خوش‌شانسی بود که به جز ارژن فارس، دیگر رقبا همانند این تیم نتیجه گرفتند و با این تیم چندان فاصله زیادی در بالای جدول ندارند.

اکنون که نیم‌فصل مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال فرا رسیده، هر 16 مدعی صعود به لیگ برتر در تعطیلات به سر می‌برند و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، دیدارهای دور برگشت از روز یازدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در نخستین بازی خود از دور برگشت مرحله گروهی این فصل باید روز یازدهم بهمن ماه در میهمانی تیم فوتسال استقلال ماهشهر به میدان بروند، در حالی که بازی آنها در قم با برتری یک بر صفر آتلیه‌طهران قم به پایان رسیده است.

نماینده فوتسال قم در حال حاضر با کسب 11 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال جای دارد، در حالی که در این گروه هم اکنون تیم ارژن فارس با کسب 17 امتیاز صدرنشین است و سن‌ایچ ساوه با 11 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آتلیه‌طهران قم در مکان دوم جدول رده‌بندی حضور دارد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com