کد خبر ۳۴۱۹۷ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸

توجه ويژه شهرداري به مناطق محروم شهر

معاون امور شهرسازي و معماري شهرداري قم گفت: اعتبارات دريافت شده از دولت به سمت مناطق محروم سوق داده خواهند شد تا شاهد محروميت‌زدايي و برطرف كردن تبعيض شويم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، غلامرضا جانقربان در ديدار شهردار قم با آيت الله سعيدي توليت حرم  مطهر حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، در سخناني گفت: يكي از معضلات شهر قم وجود بافت‌هاي فرسوده و سكونت‌گاه‌هاي بي‌كيفيت است به همين دليل شهرداري براي نوسازي اين بافت‌ها مشوق‌هاي خوبي در نظر گرفته است.

وي ادامه داد: البته لازم به ذكر است كه در مجموع  در شهر قم كيفيت ساخت و سازها نسبت به گذشته خيلي بهتر شده كه اين به دليل فرهنگ‌سازي‌هاي انجام شده براي ساخت ساز‌هاي باكيفيت است.

وي افزود: سياست‌گذاري‌هاي شهرداري در راستاي ايجاد محرك‌هاي توسعه است و پروژه‌هاي عمراني با همه كمبودها با قدرت درحال پيگيري است.

معاون امور شهرسازي و معماري شهرداري قم با اشاره به توجه ويژه شهرداري به مناطق محروم ابراز كرد: اعتبارات دريافت شده از دولت به سمت مناطق محروم سوق داده خواهند شد تا شاهد محروميت‌زدايي و برطرف كردن تبعيض شويم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com