کد خبر ۳۴۲۵۲ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴

قدردانی نماینده آیت الله سیستانی از تلاش پلیس قم

نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران، ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری پلیس استان قم برای تامین امنیت همه جانبه، به صورت ویژه از سرعت عمل پلیس110 قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، با مهم ارزیابی کردن امنیت و آرامش مردم بر لزوم ارتقای احساس امنیت در جامعه و ضرورت اطلاع رسانی عملکرد نیروی انتظامی در کاهش جرایم تاکید کرد و همراهی مردم را در موفقیت این نیرو تاثیرگذار دانست.


فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار، با بیان اینکه استان قم از لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: در هفته گذشته سه باند سارقان منزل و خودرو دستگیر و61 دستگاه خودرو سرقت شده، کشف شد.


سردار کاظم مجتبایی با بیان اینکه اعضای یکی از این باندها با سرقت خودروهای مدل پایین آنان را از طریق فروشگاه های مجازی به فروش می رساندند و یا معاوضه می کردند، افزود: دومین باند نیز پس از سرقت خودرو، قطعات کمیاب را سرقت و خودرو را رها می کردند و سومین باند، خودرو سرقت شده را برای فروش و بازکردن قطعات به شهرهای دیگر منتقل می کردند.


وی با اشاره به اینکه بیشتر سارقان دستگیر شده سابقه مواد مخدر و سرقت دارند، قدرت اطلاعاتی و فنی پلیس را مطلوب ارزیابی و سپس به انجام طرح های عملیاتی در نقاط آلوده استان اشاره کرد و ریشه برخی جرایم را در فقر و اعتیاد دانست.


وی به موضوع اشتراک برخی جرایم با یکدیگر مانند اعتیاد، سرقت و شرارت اشاره و تصریح کرد:در سال جاری پلیس قم با راه اندازی50دوربین در اطراف مسجد مقدس جمکران و همچنین حوزه استحفاظی برخی کلانتری های استان موضوع امنیت هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.


مجتبایی با بیان اینکه امسال در هفته نیروی انتظامی، مانیتورینگ کل استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم راه اندازی شد، به افتتاح استودیو خبر این فرماندهی در سال جاری اشاره کرد.


وی ضمن تبیین عملکرد یگان فوریت های پلیسی110قم با بیان اینکه رضایتمندی مردم قم از پلیس بالاست، تصریح کرد:یگان فوریت های پلیسی110استان در سال گذشته از لحاظ میزان رضایتمندی و عملکرد در کشور سوم و امسال در رتبه اول کشور قرار دارد.


در حاشیه این دیدار عملکرد یگان فوریت های پلیسی110قم مورد ارزیابی قرار گرفت و طی تماس صوری با سامانه110و اعلام نیاز به پلیس توسط یکی از مسئولان، اکیپ دونفره گشت در کمتر از هشت دقیقه در محل حاضر و از سوی نماینده آیت الله سیستانی در ایران مورد تمجید و قدردانی قرار گرفتند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com