کد خبر ۳۴۵۵۴ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵

چهار پاركينگ خودرو تا دو سال آينده در قم به بهره برداري مي رسد

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: چهار پاركينگ در قم آماده احداث است كه اميدواريم تا دو سال آينده بتوانيم عمليات عمراني آنها را به پايان برسانيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، حسين شعبان‌زاده با بيان اينكه تامين پاركينگ يكي از مشكلات اصلي شهروندان و زائران شهر كريمه اهل بيت(ع)است، مطرح كرد: پاركينگ زائر بيش از دو هزار ظرفيت دارد اما در ورودي‌ها و خروجي‌هاي اين پاركينگ مشكلاتي وجود دارد كه كارشناسان مطالعه خود را براي رفع اين مشكلات به پايان رسانده و فاز نخست عمليات اجرايي خود را آغاز نموده ايم.

وي با اشاره به وجود پاركينگ ضلع شرقي حرم مطهر حضرت معصومه(س) با ظرفيت هزار و ۳۰۰ خودرو افزود: علاوه بر طبقه منفي يك پاركينگ ضلع شرقي حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پاركينگ تقاطع عمار ياسر و خيابان طالقاني هر كدام با ظرفيت ۴۰۰ خودرو، دو پاركينگ ديگر در قم آماده احداث است كه اميدواريم تا دو سال آينده بتوانيم اين چهار پاركينگ را به پايان برسانيم.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم ادامه داد: اكنون ۷۰ درصد تملك پاركينگ تقاطع عمارياسر و خيابان طالقاني انجام شده است و اميدواريم با اتمام ۳۰ درصد ديگر، مطالعات فاز نخست اين پروژه را آغاز كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه با استفاده از درآمد پاركينگ‌ها نمي‌توانيم پاركينگ‌هاي جديد را در سطح شهر ايجاد كنيم، تصريح كرد: پاركينگ شهيد فاطمي نيز با مشاركت بخش خصوصي در دستور كار شهرداري قم قرار دارد كه اميدواريم با پايان عمليات عمراني اين پروژه بتوانيم بخشي از مشكل شهروندان برطرف شود.

شعبان‌زاده يادآور شد: مديريت شهري  قم براي رسيدن به شهري آباد و دور از مشكلات ترافيكي تلاش مي‌كنند و سازمان حمل و نقل و ترافيك به عنوان پرچم‌دار شهرداري براي رفع خواسته‌هاي مردمي در اين راستا از ظرفيت‌هاي مختلف خود استفاده مي‌كند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com