کد خبر ۳۴۲۰۸ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
آیت الله نوری همدانی:

دولت مراقب بدعهدی آمریکا باشد

آیت الله حسین نوری همدانی تأكيد كرد: آمریکایی ها احتمالا طی روزها و هفته های آینده مباحث دیگری همچون حقوق بشر را مطرح خواهند کرد؛ به همین دلیل مسؤولان ما باید بیش از گذشته هوشیار باشند و دقت کنند تا خدایی ناکرده حقوق ملت تضییع نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اجرای برجام بر ضرورت هوشیاری و مراقبت همه جانبه مسؤولان نسبت به رفتارهای آمریکایی و نقض عهد آنها و طرف‌های مقابل تاکید کرد.

 آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: در ماجرای برجام همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، باید مسؤولان هوشیار و آگاه باشند.

 وی اضافه کرد: در روزهای اخیر اتفاقاتی افتاد و آمریکایی‎ها نشان دادند که به بهانه‎های مختلف به دنبال عهد شکنی و نقض پیمان هستند.

این مرجع تقلید افزود: آمریکایی ها احتمالا طی روزها و هفته های آینده مباحث دیگری همچون حقوق بشر را مطرح خواهند کرد؛ به همین دلیل مسؤولان ما باید بیش از گذشته هوشیار باشند و دقت کنند تا خدایی ناکرده حقوق ملت تضییع نشود.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت بیش از پبش وحدت در کشور، ابراز کرد: امروز، روزی است که همه باید با حفظ وحدت و همدلی و انسجام داخلی برای تعالی کشور بکوشند.

 وی به مسائل انتخاباتی اشاره و با توصیه همگان به رعایت قانون خاطرنشان کرد: همه باید در تمامی مراحل انتخابات تابع قانون باشند و قانون را فصل الخطاب بدانند.

آیت الله نوری همدانی حضور گسترده مردم در انتخابات را مهم ارزیابی و تاکید کرد: همه باید حضوری پر رنگ و گسترده در انتخابات داشته باشیم و وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دهیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آیات قرآن کریم، خود بزرگ بینی، تحقیر ملت‎های دیگر، چپاول دارایی‎ها و منابع دیگر کشورها و نقض حقوق بشر را از جمله شاخصه‎های مستکبران ذکر و آمریکا را مصداق اتم استکبار توصیف کرد.

 

منبع: ايسنا
 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com