کد خبر ۳۹۸۷۲ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
فرمانده انتظامي استان قم:

جانمايي تابلوهاي حمل با جرثقيل در قم اصلاح شود

فرمانده انتظامي استان قم گفت: بايد جانمايي تابلوهاي حمل با جرثقيل در قم اصلاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در جلسه کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم که با حضور معاونان، فرماندهان و روسای پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان قم برگزار شد، با اشاره به حساسیت ماه پایان سال بر اهتمام بیش از پیش نسبت به موضوعات ترافیکی، ‌امنیتی و مرمت و بهسازی فضای اجتماعی تاکید کرد.وی در ادامه بر پیگیری پلیس راهور در راستای اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای درون و برون شهری تاکید کرد و گفت: پلیس راهور استان باید با سازمان‌های متولی در راستای رفع نقاط حادثه خیز جلسات کاربردی برگزار کند.

سردار مجتبایی سپس خواستار اصلاح تابلوهای حمل با جرثقیل در راستای آرام سازی محیطی و تسهیل عبور و مرور در ایام نوروز شد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه سخنان خود از برگزاری رزمایش مشترک ویژه ایام نوروز در بیست و پنجم اسفندماه و با حضور شهرداری، آتش نشانی، امداد و نجات، هلال احمر، ‌اورژانس و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای سفر ایمن مسافران نوروزی بکار می‌گیریم.

وی سپس اتمام پروژه‌های غیر همسطح "شهیدان محمود نژاد" و "15خرداد"را در کاهش مشکلات ترافیکی شهری در ایام نوروز مؤثر دانست.

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر انجام طرح‌های امنیت اخلاقی، پلیس راهور و راه استان را مکلف کرد نسبت به موضوعات آلودگی صوتی و بدپوششی بدون اغماض برخورد کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com