کد خبر ۳۴۳۲۴ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان قم:

اختتامیه جشنواره شعر استانی «آشیانه» امروز در قم برگزار می‌شود

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان قم گفت: اختتامیه جشنواره شعر استانی «آشیانه» به همراه کارگاه نقد و بررسی آثار فصل چهارم امروز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، رضا یزدانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره شعر استانی «آشیانه» اظهار داشت: در این مراسم  اشعار فصل چهارم با موضوع شعر انقلاب و دفاع مقدس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان قم افزود: این کارگاه با حضور سید مهدی حسینی شاعر و منتقد آثار ادبی امروز از ساعت 16 در سالن سوره حوزه هنری استان قم واقع در خیابان صفاییه، کوچه 23 برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه 12 نفر از شاعرانی که آثارشان رتبه‌های بر‌تر را کسب کرده است به شعرخوانی می‌پردازند و در پایان از برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم، رئیس حوزه هنری قم و مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم تجلیل به عمل می آید.

یزدانی با اشاره به اینکه در فصل چهارم جشنواره شعر «آشیانه» بیش از 40 شاعر قمی شرکت کرده‌اند، گفت: آثار رسیده به دبیرخانه بیش از 100 اثر و در قالب‌های مختلف شعری بوده که پس از داوری اولیه 20 اثر وارد مرحله نهایی شده است.

دبیر جشنواره شعر استانی «آشیانه» بیان کرد: این جشنواره به همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان قم از ابتدای تابستان امسال با اعلام فراخوان آغاز به کار کرده  و دارای چهار فصل با موضوعات شعر عاشقانه، شعرکودک و نوجوان، شعر آیینی و شعر انقلاب بوده‌است.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com