کد خبر ۳۴۸۱۸ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰

از هنرمند انقلابی مهدی سکاکی تقدیر شد

هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس حوزه هنری استان قم از سید مهدی سکاکی پیشکسوت تئاتر قم و هنرمند فعال در عرصه هنر انقلاب تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، صبح یکشنبه 19 بهمن ماه 1394 هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاون و جمعی از کارشناسان حوزه هنری در منزل سید مهدی سکاکی هنرمند تئاتر فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی حاضر شد و از فعالیت‌ها و تلاش وی در جهت به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، تجلیل کردند.

 

در ابتدای این دیدار سکاکی به مرور خاطرات زندگی هنری خود پرداخت. وی از خاطرات و حمایت‌های همه جانبه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسن نوری گفت و از فعالیت‌های جریان‌ساز این روحانی در انجمن اسلامی مکتب ولی‌عصر(عج) یاد کرد.

سید مهدی سکاکی سابقه فعالیت در عرصه هنر نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری تئاتر در دوران انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب را دارد. وی با نگارش نمایشنامه‌هایی با مضامین انتقادی و انقلابی سعی در روشنگری و تهییج مردم داشت.  در سابقه‌کاری این پیشکوت تئاتر، همکاری با هنرمندانی چون حسین پارسایی، علی تفضلیان و سیدمحمد علی سید  ابراهیمی به چشم می‌خورد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com