کد خبر ۳۴۳۷۷ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
استاندار قم:

خانواده ايثارگران بهترين مبلغ براي معرفی انقلاب اسلامی به نسل های جديد هستند

استاندار قم با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم و خصوصا خانواده ي شهدا و ايثارگران در برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي اظهار كرد: خانواده ايثارگران بهترين مبلغ براي معرفي انقلاب اسلامي به نسل هاي جديد هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه كميته ي ايثارگران ستاد دهه ي مبارك فجر،‌ طي سخناني برگزاري هر چه باشكوه تر جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت.


وي با تاكيد بر عملگرايي و تعهد مسئولان در انجام وظايف، پيروي از آرمان هاي امام و شهيدان را ضروري دانست و افرود: پاسداري خون شهيداني كه براي حفظ و تداوم انقلاب اسلامي فداكاري كرده اند تنها با خدمتگزاري صادقانه به مردم امكان پذير خواهد بود.


استاندار قم با بيان اينكه اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد به نسل هاي جديد منتقل شود خاطرنشان كرد: ‌برگزاري جشن هاي دهه ي فجر با محوريت همه ي مردم در جهت نيل به اين هدف بسيار موثر خواهد بود.


نماينده عالي دولت در استان به مشقت هاي خانواده ي شهدا و ايثارگران در راستاي به ثمر نشستن انقلاب اسلامي و تداوم آن اشاره كرد و گفت: خانواده ايثارگران بهترين مبلغ براي معرفي انقلاب اسلامي به نسل هاي جديد هستند.


صادقي افزود: همه بايد در راستاي افزايش باورعمومي و جذب اقشار مختلف مردم به انقلاب اسلامي تلاش كنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com