کد خبر ۳۴۳۸۹ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
سخنگوی شورای شهر قم خبر داد:

افتتاح آزمایشی واگن‌های مونوریل قم همزمان با دهه فجر

نعمت‌الله عواطف رستمی به افتتاح واگن‌های مونوریل به صورت آزمایشی همزمان با دهه فجر امسال در قم اشاره كرد و اظهارداشت: دو واگن به صورت آزمایشی بر روی ریل قرار می گیرند تا تست های اولیه بر روی آنها انجام گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، نعمت‌الله عواطف رستمی با اشاره به افتتاح آزمایشی واگن‌های مونوریل به صورت آزمایشی همزمان با دهه فجر امسال در قم خبر داد و اظهارداشت: پیش از این در این باره، اطلاع‌رسانی‌هایی انجام داده بودیم اما با همت و تلاش مسئولان این امر موفق شدیم این وعده را عملی کنیم.

سخنگوی شورای شهر قم با بیان اینکه این 2‌واگن به‌صورت آزمایشی در دهه فجر روی ر‌یل قرار می‌گیرند، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده واگن‌های مونوریل در آخر هفته روی منوریل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از واگن‌ها در حال حاضر آماده شده تا روی قرار گیرد، خاطر‌نشان کرد: همه مقدمات مربوط به قرار گرفتن یکی از واگن‌ها برای انجام تست‌های اولیه برروی ریل فراهم شده است.

عواطف رستمی با بیان اینکه امیدواریم در سال 95 نخستین مسافرگیری در منوریل قم را شاهد باشیم عنوان کرد: منوریل یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری قم است که در فرایند اجرای آن شاهد تغییراتی بوده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به اینکه مرحله نخست این پروژه مطابق نظر شورا در حال حاضر اجرایی می‌شود گفت: تکمیل تا میدان مطهری یعنی 4.7 دهم کیلومتر، با دو واگن و سه ایستگاه آخرین توافقی است که در مورد پروژه منوریل انجام شده است.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com