کد خبر ۳۳۶۸۴ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

ایجاد محدودیت دفن اموات در آرامستان های داخل شهر قم

سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از ایجاد محدودیت دفن اموات در آرامستان های داخل شهر و راه اندازی آرامستان جدید در قم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مشکلات بهداشتی و مساله های ترافیکی در نظر است میزان دفن در آرامستان های داخل شهر را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در خصوص اقدام های صورت گرفته در راستای ساماندهی آرامستان بهشت معصومه گفت: ساماندهی محوطه و سنگ قبرها در این آرامستان با کیفیت مناسب انجام گرفته است.


وی در ارتباط با آرامستان مجاور مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: شهرداری قم پیش از این طرحی برای ایجاد این آرامستان با عنوان دارالاسلام مطرح کرده است که با توجه به اینکه در این زمینه برخی از دستگاه ها نکاتی داشتند کار متوقف شده است.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بودجه شهرداری قم این طرح لحاظ شده و جزء مصوبه های استانی می باشد لذا اقدام های لازم در راستای راه اندازی آن انجام خواهد گرفت و از آن جایی که آرامستان بهشت معصومه فاصله زیادی با شهر قم دارد در نظر داریم تا مردم دسترسی بهتری به این مکان داشته باشند.


سامع، محدودیت دفن در آرامستان های داخل شهر را از اقدام های مهم دانست و اظهار کرد: با توجه به مشکلات بهداشتی و مساله های ترافیکی در نظر است تا با ایجاد این آرامستان، میزان دفن در آرامستان های داخل شهر را کاهش دهیم.


معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم تصریح کرد: با ایجاد و راه اندازی این آرامستان در نزدیکی جمکران شهروندان ساکن در مناطق پنج و هشت می توانند دسترسی بهتری به این مکان داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com