کد خبر ۳۱۵۸۷ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۴
با صدور اطلاعیه مهمی صورت گرفت؛

زمان بندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم اعلام شد

یکپارچگی در پرداخت ها و برقراری عدالت در پرداخت حقوق مستمری بگیران بر اساس اولویت الفبایی و شناسایی همپوشانی های حقوق و مزایای مستمری بگیران از مهمترین دلایل اجرای این طرح است.

به گزارش خبر قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، روابط عمومی این اداره کل با صدور اطلاعیه ای زمان بندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم اعلام کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:یکپارچگی در پرداخت ها و برقراری عدالت در پرداخت حقوق مستمری بگیران بر اساس اولویت الفبایی و شناسایی همپوشانی های حقوق و مزایای مستمری بگیران از مهمترین دلایل اجرای این طرح است.

اطلاعیه با بیان اینکه با اجرای این طرح، روند پرداخت مستقل فعلی اصلاح خواهد شد،ادامه داده است: با تغییر در زمان پرداخت، حقوق و مزایای مستمری بگیران در دوره زمانی کوتاهتر و بصورت متمرکز پرداخت خواهد شد.

اطلاعیه خاطرنشان ساخته:با اجرای نهایی این طرح، حقوق تمامی مستمری بگیران تامین اجتماعی قم به صورت متمرکز پرداخت می شود.

اطلاعیه در پایان تصریح کرده است:از آبان ماه سال جاری طرح پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی قم همزمان با سراسر کشور اجرایی می شود .

گفتنی است جدول زمان بندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir منتشر شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com