کد خبر ۳۴۴۳۸ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
سرپرست تیم فوتبال صبای قم خبر داد

تعویق دیدار صبا و دانش‌ به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوا

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از تعویق مسابقه این تیم با دانش فریدونکنار در هفته چهارم رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، اصغر زرگر اظهار کرد: مسابقه صبای قم و دانش فریدونکنار از هفته چهارم نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور قرار بود امروز چهارشنبه هفتم بهمن ماه به انجام برسد.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ما نیز نحوه برگزاری تمرینات تیم و کارهای آماده‌سازی ویژه این مسابقه را با توجه به برگزاری مسابقه در روز هفتم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده بود اما با توجه به تصمیم فدراسیون فوتبال این بازی به جای روز چهارشنبه در روز پنجشنبه هشتم بهمن به انجام خواهد رسید.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: مهمترین دلیل تعویق یک روزه دیدار تیم‌های صبای قم و دانش فریدونکنار در هفته چهارم مرحله مقدماتی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، وضعیت نامناسب آب و هوای شهر فریدونکنار است و سازمان لیگ نیز بر اساس گزارش هواشناسی این تیم تصمیم را گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جوانان صبای قم برای این مسابقه، عنوان کرد: تیم ما از نظر روحی و جسمانی در وضعیت بسیار خوبی است زیرا هر سه بازی قبل را برده‌ایم و با 9 امتیاز صدرنشین هستیم و در تعطیلات لیگ نیز تمرینات خوبی انجام داده‌ایم.

زرگر تصریح کرد: عملکرد تیم ما در دیدارهای فصل این بسیار خوب بوده زیرا با توجه به کسب مقام نخست جدول رده‌بندی، تا کنون بازی‌های موفقی را در راه صعود به لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته‌ایم و یقینا این روند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال سومین حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و بالطبع هر چقدر که بازی‌ها جلو‌تر برود تیم ما عملکرد بهتری خواهد داشت و بازیکنان مصمم‌تر برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم ادامه داد: ما هنوز در آغاز راه رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان هستیم و راهی طولانی تا پایان بازی‌های این دوره پیش‌رو داریم، به همین خاطر از کادر فنی خواسته‌ایم با توجه به شرایط موجود تیم را آماده بازی‌های سخت و حساس آینده کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در سه بازی انجام شده از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود سه پیروزی به دست آورده و به ترتیب تیم‌های بهارنارنج بابل، مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد و استعداد برتر خراسان‌ رضوی را شکست داده است.

زرگر تاکید کرد: ما نسبت به تیم‌های دیگر گروه خود برای صعود از این مرحله به جمع تیم‌های برتر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور چیزی کم نداریم، کادر فنی خوبی داریم و بازیکنان نیز آنقدر توانمند هستند که تا پایان لیگ به همین روند خود ادامه بدهند و تیم جوانان صبا همانند تیم‌های نوجوانان و امید این باشگاه به لیگ برتر صعود کند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com