کد خبر ۳۵۳۶۱ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

صبای قم برابر دانش‌ فریدون‌کنار قرار می‌گیرد

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر دانش‌ فریدون‌کنار صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بازی‌های دور برگشت از فصل جاری مصاف تیم‌های مدعی صعود لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری پیگیری می‌شود اما تیم فوتبال جوانان صبای قم استراحت دارد و در هفته بعد دیداری خانگی برابر دانش فریدون‌کنار انجام می‌دهد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در خارج از خانه به تیم دانش‌ فریدون‌کنار باخت، اکنون برای تلافی آن شکست و قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی، در قم برابر حریف خود صف‌آرایی می‌کند.

جوانان صبای قم نخستین شکست این فصل را در میهمانی تیم دانش‌ فریدون‌کنار پذیرفت.

صبا همچنان از تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شمار می‌رود و در راه مسجل کردن صعود خود باید از دیدار حساس هفته یازدهم این رقابت‌ها از سد دانش‌ فریدون‌کنار عبور کند.

عصر روز جمعه 21 اسفند ماه دیدارهای دور برگشت از مسابقات مرحله گروهی این رقابت‌ها با انجام یک مسابقه حساس برای تیم جوانان صبا پیگیری خواهد شد و این تیم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم با دانش‌ فریدون‌کنار دیدار خواهد کرد.

جوانان صبای قم جایگاه خوبی در جدول دارند و بازیکنان این تیم مصمم به فراموش کردن باخت نیم‌فصل نخست برابر دانش‌ فریدون‌کنار به میدان می‌روند سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود بیافزایند.

جوانان صبای قم در آخرین بازی خود قبل از رویارویی با تیم دانش‌ فریدون‌کنار، در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتسال استعداد برتر مشهد بود که میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد تا همچنان جایگاه دوم جدول را در اختیار داشته باشد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ایستاده‌اند در حالی که هم اکنون تیم بهار نارنج بابل با دو امتیاز بیشتر نسبت به جوانان صبا در صدر جدول این گروه جای دارد و در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود می‌کنند تا در نهایت سه تیم به فصل 1395 لیگ برتر جوانان ایران صعود کنند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com