کد خبر ۳۴۴۵۰ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

جشن خانه‌دار شدن یک هزار خانواده نیازمند برگزار می‌شود/تهیه جهیزیه 300 عروس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در 17 بهمن‌ماه جشن خانه‌دار شدن یک هزار خانواده قمی نیازمند برگزار می‌شود که کمیته امداد امام خمینی استان بدون هیچ تسهیلاتی و فقط با مشارکت مردم و مسئولان توانسته به این دستاورد برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عبدالله جلالی ظهر ديروز در دیدار ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه جلسات کمیته همیاری تشکل‌های مردمی دهه فجر با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شده است، اظهار کرد: 52 برنامه در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

وی حمایت از اقشار ناتوان جامعه را از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی حمایت از قشر ضعیف است، کمیته همیاری تشکل‌های مردمی در این راستا اقدامات بسیاری را در دهه فجر اجرایی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بازدید از خانواده شهدا و مراکز نگهداری سالمندان و معلولان را بخشی از اقدامات برنامه‌ریزی شده برای دهه فجر دانست و گفت: در روز 17 بهمن‌ماه جشن خانه‌دار شدن یک هزار خانواده قمی برگزار می‌شود که کمیته امداد امام خمینی استان بدون هیچ تسهیلاتی و فقط با مشارکت مردم و مسئولان توانسته به این دستاورد برسد.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مردمی برای رفع مشکل اقتصادی خانواده‌های ناتوان می‌تواند تاثیرات مثبتی در سطح جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: در جشن مذکور سه میلیون تومان وام بلاعوض و سه میلیون تومان وام بدون کارمزد جهیزیه 300 عروس نیازمند تامین می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com