کد خبر ۳۴۴۸۰ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷

دیدار مدیران صنعت آب و برق استان قم با تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه

مدیران صنعت آب و برق استان قم با "حضرت آیت ا.. سعیدی" تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام ا.. علیها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در این دیدار مهدی آهنین پنجه "مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم "ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برق استان اظهار داشت: توزیع برق قم به دنبال کاهش مراجعات حضوری  مشترکین است و در این راستا با راه اندازی سامانه پیامکی مشترکین(1000100121) و سیستم پاسخگویی هوشمند121 و سامانه پرداخت غیر حضوری 1521 توانسته است  رضایت مردم نسبت به سال گذشته را بدست آورد.


آهنین پنجه در ادامه گفت:علی رغم کمبود نقدینگی و مشکلات مالی خوشبختانه پروژه های عمرانی در نواحی شهری و روستایی استان در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.


 وی با اشاره به انجام اقدامات مثبت برق قم در راستای کاهش تلفات تصریح کرد:شرکت توزیع برق با رعایت مباحث فنی و غیر فنی  توانسته است میزان تلفات 15.59 درصدی برق  در سال گذشته را به 11 درصد در سال جاری کاهش دهد.


مدیرعامل شرکت توزیع  نیروی برق استان قم در ادامه بر ضرورت احداث پست 400 کیلو ولت برای نیاز استان ظرف 3 سال آینده تاکید کرد.
                                                                                                             

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com