کد خبر ۳۴۵۰۱ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال در قم

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: بیش از یک هزار واحد مسکن مهر در این استان در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری روز شنبه در گفت و گویی افزود: این واحدها با اعتباری حدود 300 میلیارد ریال، جهت بهره برداری در دهه مبارک فجر آماده شده و تحویل متقاضیان می شود.


از مجموع 46 هزار و 570 واحد مسکن مهر(با احتساب بافت فرسوده) که احداث آن در تعهدات استان بوده طی 10 مرحله افتتاحیه 41 هزار و 701 واحد به بهره برداری رسیده است.


وی در ادامه گفت: برغم مشکلات فراوان منابع اعتباری طرح های عمرانی مختلفی با صرف میلیاردها ریال هزینه در دو بخش راه و مسکن همزمان با دهه مبارک فجر در استان قم به بهره برداری می رسد.


وی در خصوص طرح های قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر اظهار داشت: احداث محور قم - قنوات به طول 5.8 کیلومتر با سطح سوار رو (عرض آسفالت 11 متر) در دو مسیر جداگانه رفت و برگشت جمعا بالغ بر 120 میلیارد ریال، بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی بطول 30 کیلومتر با هزینه 35 میلیارد ریال و تعریض - بهسازی و روکش مسیر رفت محور قم - نیزار حدفاصل روستای طایقان بطول 5.6 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال از طرح های عمرانی بخش راه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com