کد خبر ۳۴۵۹۳ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
رئیس اتاق بازرگانی قم خبر داد

تشکیل دبیرخانه مشترک بین اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی قم از تشکیل دبیرخانه‌ مشترک بین اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی با حضور تمام فعالان بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان قم، ابوالفضل خاکی در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم با اشاره به نقش خاص اتاق بازرگانی به عنوان بزرگترین بخش خصوصی کشور در دوران پسابرجام بیان کرد: برنامه‌ریزی مدون، آسیب‌شناسی و ارزیابی مسائل مطرح شده در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای کسب مصوبات اجرایی برای بهبود فضای کسب و کار استان وظیفه‌ای است که بیش از گذشته باید مورد توجه اعضای اتاق بازرگانی قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، بر ارائه آموزش‌های تخصصی برای ارتقای سطح علمی اعضا و پرسنل اتاق بازرگانی، راه‌اندازی بانک اطلاعات از بازرگانان فعال، تشکیل کمیسیون بانوان بازرگان استان و... تاکید کرد و این طرح‌ها را از برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی قم برشمرد.

رئیس اتاق بازرگانی قم در ادامه از حضور نماینده اتاق بازرگانی در هیئت تشخیص حل اختلافات تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: جلسات حل اختلافات تامین اجتماعی در محل استانداری برگزار می‌شود و مقرر شده است که نماینده اتاق برای اظهار نظر کارشناسی در این هیئت حضور داشته باشد.

وی همچنین تشکیل دبیرخانه‌ مشترک بین اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی با حضور تمام فعالان بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های این اتاق دانست.

در ادامه این جلسه در خصوص احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم، ارائه گزارش اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم در کمیسیون‌ها و جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، پیشنهاد حضور کارشناسان مطلع و خبره در کمیسیون حل اختلافات مالیاتی، مشارکت و پیگیری در خصوص برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان قم در نجف و رایزنی با اتاق بازرگانی نجف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com