کد خبر ۳۵۱۸۶ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷

توسعه زیرساخت ریلی از اولویت های اتاق بازرگانی قم است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با اشاره به نقش بخش خصوصی استان در توسعه زیرساخت ها، توسعه زیرساخت ریلی را از اولویت های اتاق بازرگانی قم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، ابوالفضل خاکی در نشست مشترک فعالان اقتصادی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در محل اتاق بازرگانی قم افزود: باید برای افزایش حمل و نقل ریلی تلاش صورت گیرد، خرید واگن و تکمیل شبکه حمل و نقل ریلی زمینه اتصال راه آهن کشور به راه آهن آسیای میانه را فراهم می کند.

خاکی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تعداد اعضایی که در سه اتاق بازرگانی، تعاون واصناف مشغول به فعالیت هستند بتوانیم در تصمیم گیری ها اثرگذار باشیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این سه مجموعه اظهار داشت: با تعامل یکدیگر در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شکوفایی اقتصاد مردمی به عنوان بستر اصلی اقتصاد مقاومتی، سرلوحه باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی قم افزود: تشکیل دبیرخانه مشترک با این سه مجموعه، همگرایی و همکاری بیشتر فعالان اقتصادی در بخش های مختلف استان را فراهم می سازد تا بدین وسیله با استفاده از نظرات مشورتی، گفت و گو ها در یک راستا و با قدرت اجرایی بالاتری بتوان مسائل و مشکلات فضای کسب و کار را پیگیری و حل کرد.

وی یادآورشد: در حال حاضر نماینده دائمی اتاق بازرگانی ایران در مجلس حضور دارد که این حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس در تصمیم گیری ها بسیار موثر بوده است.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com