کد خبر ۳۴۶۲۳ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵

پايان عمليات احداث ۶ پل عابر پياده تا پايان اسفندماه

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: عمليات احداث ۲۵ پل عابر پياده آغاز كه از اين آمار بدنه ۶ پل تاكنون نصب شده است و تا پايان سال جاري به بهره‌برداري و ۱۹ پل ديگر تا پايان سال ۹۵ به پايان مي‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، حسين شعبان‌زاده  از ايجاد ۲۵ پل عابر پياده براي شهروندان در طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم ياد كرد و افزود: عمليات احداث اين پل‌ها آغاز و بدنه ۶ پل تاكنون نصب شده است كه تا پايان سال جاري به بهره‌برداري و ۱۹ پل ديگر تا پايان سال ۹۵ به پايان مي‌رسد.

وي با اعلام اين خبر كه از ميان پل‌هاي مذكور ۱۰ پل عابر پياده به آسانسور برقي تجهيز مي‌شود، عنوان كرد: پله برقي نيازمند نظارت است و مي‌تواند برخي آسيب‌هاي جسماني را براي شهروندان به دنبال داشته باشد به همين علت در سال آينده براي تسهيل تردد امور عابران پياده خردسال و سالمند از آسانسورهاي برقي استفاده مي‌شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: اكنون نزديك به ۲۸ پل عابر پياده در شهر قم وجود دارد كه اميدواريم با اجراي برنامه‌هاي شهرداري تا پايان سال آينده به ۵۲ پل افزايش يابد.

وي با بيان اينكه هزينه پل‌هاي عابر پياده معادل ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال است، مطرح كرد: اقداماتي كه در سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم انجام مي‌شود، هزينه‌هاي بسياري را به دنبال دارد در صورتي كه درآمدهاي اين سازمان قابل توجه نيست به همين علت اميدواريم مسئولان و مديران شهرداري نسبت به وضعيت مالي اين سازمان نگاه ويژه داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com