کد خبر ۳۴۷۱۰ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹

نصب ۲۱۰ دوربين نظارتي و ثبت تخلف در سال آينده

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از افزايش ۱۰۰ دوربين نظارتي، ۷۰ دوربين ثبت تخلف و ۴۰ دوربين ثبت پلاك براي استفاده در محدوده‌هاي طرح ترافيك در سال آينده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، حسين شعبان‌زاده امروز با بيان اينكه ۲۲ دستگاه دوربين براي ثبت پلاك در محدوده‌هاي طرح ترافيك  شهر استفاده مي‌شود، اظهار كرد: در سال آينده اين دوربين‌ها به ۶۲ دوربين افزايش مي‌يابد.

وي به استفاده از ۵۰ دوربين نظارتي در سطح شهر و چهار دوربين ثبت تخلف در محور بلوار غدير اشاره كرد و افزود: در سال آينده ۱۰۰ دستگاه دوربين به مجموع دوربين‌هاي نظارتي و ۷۰ دستگاه به مجموع دوربين‌هاي ثبت تخلف شهرداري قم اضافه مي‌شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خاطرنشان كرد: دوربين‌هاي ثبت تخلف در كاهش تخلفات شهري تاثير بسياري دارد چرا كه اكنون با استفاده از چهار دوربين در محور بلوار غدير ۸۰ درصد تصادفات اين محور كاهش يافته است و اميدواريم با افزايش اين دوربين‌ها در سال‌هاي آينده تخلفات را كاهش دهيم تا نيازي به استفاده از سرعت‌كاه نباشد.

وي با تاكيد بر اينكه نقشه جامع هوشمند راهنماي زائر در مركز مديريت كنترل ترافيك شهرداري قم تهيه شده است، عنوان كرد: شهروندان و زائران شهر كريمه اهل بيت(ع) مي‌توانند با استفاده از اين نقشه در كاهش حجم ترافيك سطح شهر قم مشاركت داشته باشند.

شعبان‌زاده كمبود اعتبارات را يكي از مشكلات اصلي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم برشمرد و ادامه داد: تاكنون سازمان براي خدمات‌رساني به شهروندان و زائران كاستي نداشته است اما براي وصول درآمدها و اعتبارات تلاش‌هاي بسياري انجام مي‌شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com