کد خبر ۳۵۶۴۲ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱

ظرفيت 7200 خودرويي پاركينگ ها در قم، ويژه ايام نوروز

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه ۷ هزار و ۲۰۰ جاي پارك خودرو براي ايام نوروز وجود دارد، گفت: اين ظرفيت از پاركينگ‌هايي مانند پاركينگ زائر با ۲ هزار ظرفيت خودرو، پاركينگ شرقي با هزار و ۵۰۰ ظرفيت خودرو، انقلاب، الزهرا و... تامين شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط و بين الملل شهرداري قم، حسين شعبان‌زاده با اشاره به پاركينگ‌هاي پيش‌بيني شده براي ايام نوروز اظهار كرد: پاركينگ‌هاي داخل رودخانه در ايام نوروز با ظرفيت ۲ هزار خودرو بهره‌برداري مي‌شود، به همين منظور خط‌كشي براي مشخص شدن محل پارك خودروها انجام شده است.

وي با بيان اينكه با مديريت جديد سعي شده به بحث كنترل و امنيت خودروها در مسير رودخانه و پاركينگ‌ها اهميت داده شود، گفت: پرسنل در پاركينگ‌ها فعال هستند تا خودروها را از نظر چيدمان كنترل نمايند تا مشكلي به وجود نيايد، بر همين اساس بحث نگهداري خودروها، انتظامات و امنيت داخل پاركينگ مهم بوده است.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خاطرنشان كرد: در بحث بهره‌برداري پاركينگ در داخل رودخانه نيروهايي كه داخل پاركينگ‌ها خواهند بود، مشخص و معلوم هستند، به صاحبان خودرو قبض داده مي‌شود و خودروها كنترل مي‌شوند تا سرقتي صورت نگيرد.

وي عنوان كرد: در داخل پاركينگ زائر نيز مشكلي وجود ندارد، البته در ابتداي سال به دليل تعداد فراوان زائران در ورودي و خروجي اين پاركينگ ممكن است ازدحام به وجود آيد، ولي در داخل پاركينگ و استقرار خودروها مشكلي وجود ندارد.

شعبان‌زاده خاطرنشان كرد: در زمينه نصب چادرها تمهيدات لازم انجام شده و در بحث آتش‌سوزي و اطفاي حريق پيش‌بيني‌هاي لازم صورت گرفته و مشكلي در اين بخش وجود ندارد.

وي با بيان اينكه ۷ هزار و ۲۰۰ جاي پارك خودرو براي ايام نوروز وجود دارد، گفت: اين ظرفيت از پاركينگ‌هايي مانند پاركينگ زائر با ۲ هزار ظرفيت خودرو، پاركينگ شرقي با هزار و ۵۰۰ ظرفيت خودرو، انقلاب، الزهرا و... تامين شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com