کد خبر ۳۴۶۳۰ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
معاون فوریت های پزشکی قم:

فوت یک خانم بر اثر مسمومیت با گاز co/ قطع پای دختر 7 ساله بر اثر برخورد با چرخ اتوبوس

معاون فویت های پزشکی استان قم، گفت:قاتل خاموش در قم جان زن 35 ساله را گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته در استان قم عنوان کرد: روز گذشته قاتل خاموش جان هفتمین نفر را در استان قم گرفت در این حادثه خانمی در حدود 35سال در منزل به علت خروج و جدا شدن لوله بخاری از محل اصلی خود دچار مسمویت شدید با گاز co شد و به اغماء رفت که قبل از اطلاع به اورژانس فوت شد.

معاون فوریت‎های پزشکی استان قم تصریح کرد: متاسفانه از شروع فصل سرما در استان تاکنون 7نفر بر اثر مسمومیت فوت کرده و 72 نفر نیز دچار کاهش هوشیاری بادرجات مختلف شده‎اند.

وی اظهارکرد: در این میان 44 نفر این افراد پس از دریافت کمک‎های اولیه و فوریتی توسط آمبولانس‎های اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند و 28نفر نیز در محل و توسط پرسنل اورژانس بصورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی همچنین خاطرنشان کرد:عصر روز گذشته نیز برخورد خودرو با عابر منجر به فوت آقایی 30 ساله شد.

وی همچنین خبر داد: عصر دیروز برخورد خودرو و موتور در بلوار الغدیر 4 مجروح بر جای گذاشت که با اعزام 3 دستگاه آمبولانس مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون فوریت های پزشکی استان قم ابراز تاسف کرد: در عصر روز گذشته در حدود 11 تصادف تنها با موتور سیکلت در استان قم روی داد.

فراهانی گفت: همچنین در شب گذشته نیز در حدود ساعت 20 برخورد موتور با گاردریل اتوبان قم-تهران منجر به جراحت و آسیب‎های جدی به راکب موتورسیکلت، آقایی حدودا 25 ساله شد که مجروح بد حال همراه با مراقبت‌های ویژه به مرکز شهیدبهشتی منتقل شد.

وی عنوان کرد: همچنین شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در روستای جنت آباد برخورد کرد که متاسفانه این سانحه منجر به قطع عضو پای دختر بچه 7 ساله شد.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com