کد خبر ۳۴۶۳۲ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
به همت بسیج و کانون مساجد

مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد چهل اختران قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت پایگاه بسیج شهید کلهری و کانون فرهنگی و هنری توحید و با حضور جمعی از مسئولان استان در مسجد چهل اختران قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «مسجد کانون انقلاب اسلامی» سه‌شنبه شب به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید کلهری حوزه شهید قربانی و کانون فرهنگی و هنری توحید در مسجد چهل اختران قم برگزار شد.

امام جمعه پردیسان در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه مردم ایران با تکیه بر آرمان‌های امام خمینی(ره) انقلاب را مقابل تهاجم نظامی رژیم شاهنشاهی به پیروزی رساندند، اظهار کرد: اینکه امام خمینی(ره) بدون وابستگی به هیچ حزب سیاسی سنگین‌ترین انقلاب تاریخ را رقم زده برای مردم دنیا تعجب‌آور است.

حجت‌الاسلام صمصام‌الدین قوامی از شکنجه‌های نیروهای ساواک برای توقف حرکت امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: در راه امام و انقلاب شخصیت‌های برجسته دینی و فرهنگی جان خود را از دست داده‌اند.

مهدی‌علی بابایی فرمانده حوزه شهید قربانی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام محمد کریمی قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، حجت‌الاسلام محسن فاطمیان مدیر فرهنگی آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی آخوندی امام جماعت مسجد چهل اختران به همراه جمعی از اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com