کد خبر ۳۵۲۲۸ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور؛

تیم امید صبای قم به دیدار فولاد خوزستان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این تیم در هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور امروز در اهواز به دیدار تیم فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحید نایینی اظهار داشت: هفته بیستم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر شنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم امید صبای قم میهمان تیم فولاد خوزستان است.

وی افزود: تیم امید صبای قم که هفته گذشته در قم برابر صنعت نفت آبادان مغلوب شد در این بازی برای خلق شگفتی و کسب امتیاز برابر تیم صدر جدولی فولاد که در کورس قهرمانی قرار دارد به میدان می‌رود.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در بازی امروز مسعود افرادی و محمد کیا مدافعان میانی صبا به دلیل آسیب دیدگی محروم هستند و سینا قلیان نیز نمی‌تواند برای صبا به میدان برود.

نایینی بیان داشت: صبا در حال حاضر در میانه جدول رده بندی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های باقی مانده برای حضور در رده‌های بالا‌تر جدول تلاش کنیم اما برابر تیم صدرنشین نیز انگیزه‌های خاص خود را داریم.

وی عنوان کرد: تیم امید صبای قم با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ بر‌تر امید قرار گرفته است و علاوه بر دیدار برابر فولاد خوزستان، ۲ بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش خواهد داشت.

سرپرست امید صبا تصریح کرد: مسابقات لیگ بر‌تر امید با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و در ‌‌‌‌نهایت پس از تعیین قهرمان در هفته بیست و دوم، دو تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com