کد خبر ۲۴۸۸۵ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

صبای قم در سال ۹۴ در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور شرکت می‌کند

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه استفاده از بازیکنان قمی و نیروهای بومی، اولویت کار تیم‌های پایه صبا محسوب می‌شود گفت: صبای قم در سال ۹۴ در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور شرکت می‌کند.

به گزارش قم نا ، وحید نائینی اظهار داشت: تیم فوتبال امید صبای قم با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات دسته اول امیدهای کشور در سال 93، به لیگ بر‌تر امیدهای کشور صعود کرده است.

وی افزود: مسابقات لیگ بر‌تر امید، بالا‌ترین سطح رقابتی فوتبال ایران در رده‌های سنی غیر از بزرگسالان محسوب می‌شود و باید از فرصت حضور در این مسابقات به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم امید صبا در مسابقات لیگ دسته اول کشور با گل زده کمتر نسبت به ایران جوان بوشهر نایب قهرمان این مسابقات شد در حالی که در مرحله نهایی از نظر امتیاز و تفاضل گل شرایط برابر نسبت به تیم بوشهری داشت.

نائینی بیان کرد: کادر فنی تیم امید صبای قم صعود به لیگ بر‌تر را هدف گذاری کرده بودند و کسب مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی اهمیت چندانی نداشت و همین که صبا با بودجه‌ای محدود توانست یک بار دیگر به لیگ بر‌تر کشور بازگردد، حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: استفاده از بازیکنان قمی و نیروهای بومی، اولویت کار تیم‌های پایه صبا محسوب می‌شود و تیم امید صبای قم نیز در حالی لیگ برتری شد که استخوان بندی این تیم را بازیکنان قمی تشکیل دادند و بر حسب نیاز کادر فنی، تعدادی از بازیکنان غیر بومی در این تیم به کار گرفته شدند.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان تیم بزرگسالان صبا که وضعیت سنی آن‌ها در بازه سنی امید قرار داشت به کمک تیم امید آمدند و صبا به ویژه در دور نهایی این مسابقات که در قم هم برگزار شد از حداکثر ظرفیت امیدهای خود استفاده کرد و حتی آرام عباسی بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی امید هم به صبا اضافه شد.

نائینی خاطرنشان کرد: سطح کیفی لیگ بر‌تر امید با لیگ دسته اول تفاوت زیادی دارد و می‌دانیم که کار دشواری در لیگ بر‌تر با وجود تیم‌هایی چون فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان داریم و باید با برنامه ریزی منسجم و تشکیل تیمی قدرتمند، به دنبال کسب عنوانی در خور شان صبا باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com