کد خبر ۳۸۸۱۴ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

نوجوانان صبای قم مسافر گیلان شدند

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم دخانیات گیلان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،نماینده فوتبال استان قم بعد از استراحت در هفته نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، در هفته دوم باخت خارج از خانه را برابر نماینده آذربایجان شرقی پذیرفت اما در هفته سوم خیلی زود با یک برد شیرین در مقابل نماینده استان البرز موقعیت خود را در جدول سر و سامان داد.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های مرحله گروهی فصل 96 – 1395 لیگ بر‌تر نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی به میدان می‌رود که به دنبال برتری برابر تیم دخانیات گیلان است تا دومین پیروزی متوالی این  فصل را کسب کند.

هفته چهارم مسابقات فصل جاری فوتبال لیگ بر‌تر نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و فوتبالیست‌های صبای قم در حالی که از پیروزی هفته سوم روحیه خوبی دارند، مقابل دخانیات گیلان صف‌آرایی خواهند کرد.

عملکرد فنی تیم فوتبال صبای قم در دو هفته اخیر لیگ برتر نشان می‌دهد که می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود اما هنوز برای اینکه صبا خود را به عنوان مدعی صعود از مرحله گروهی یا شانس قهرمانی معرفی کند زمان زیادی نیاز است زیرا این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است.

صبای قم و دخانیات گیلان در حالی این هفته برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که اوضاع و احوال نماینده قم در لیگ بر‌تر رو به راه‌تر از نماینده گیلان است زیرا صبای قم در هفته سوم لیگ برتر توانست تیم پور البرز را در خانه خود با یک گل شکست بدهد و باخت‌ هفته دوم در میهمانی تیم گسترش‌فولاد تبریز را جبران کند.

تیم فوتبال دخانیات گیلان در حالی این هفته از صبای قم میزبانی می‌کند که دو مسابقه در مقابل تیم‌های همشهری خود یعنی سپاهان گیلان و ملوان بندر انزلی انجام داده و یک بازی خارج از خانه نیز در میهمانی صدرنشین این گروه یعنی تراکتورسازی تبریز برگزار کرده است.

دخانیاتی‌ها در بازی‌های قبل خود یک برد و دو باخت در کارنامه دارند، آنها برابر یکی از دو همشهری خود یعنی سپاهان گیلان به برتری رسیده‌اند اما در جدال با دیگر همشهری خود یعنی ملوان بندر انزلی نتیجه را واگذار کرده‌اند و در میهمانی هفته سوم نیز مغلوب تراکتورسازی تبریز شده‌اند.

این در حالی است که تیم‌های تراکتورسازی تبریز، ملوان، سپاهان گیلان، صبای قم، پور البرز، گسترش‌فولاد تبریز و دخانیات گیلان در گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این گروه هم اکنون تیم تراکتورسازی تبریز با کسب 9 امتیاز در صدر ایستاده است، ملوان با کسب 6 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد، تیم‌های صبای قم، سپاهان گیلان، دخانیات گیلان و گسترش‌فولاد تبریز همگی سه امتیاز هستند و پور البرز بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com