کد خبر ۳۴۷۹۳ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹

2 واحد صنعتی با حضور استاندار در قم افتتاح شد

دو واحد صنعتی تولید عرقیات گیاهی و تولید شیرآلات اهرمی، چشمی و اتوماتیک در شهرک شکوهیه و با حضور استاندار افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم، در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر، استاندار قم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه، دو واحد تولیدی عرقیات گیاهی (تولیدی و بسته‌بندی) و واحد تولیدی انواع شیرآلات بهداشتی اهرمی و چشمی و اتوماتیک را افتتاح کرد.

واحد تولید عرقیات گیاهی که صبح امروز به‌صورت رسمی افتتاح شد، ظرفیت سالیانه تولید هزار و 540 تن عرقیات گیاهی را دارد. این واحد تولید عرقیات گیاهی از سال 89 بنای آن آغازشده و در سال 93 نیز توانست به‌صورت آزمایشی، خط تولید خود را راه‌اندازی کند.

واحد تولیدی عرقیات گیاهی در شهرک صنعتی شکوهیه در زمینی به مساحت 4 هزار و 300 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع مشغول فعالیت است و سرمایه ثابتی که برای راه‌اندازی این مجموعه هزینه شده 25 میلیارد ریال است.
همچنین  ارزش ماشین‌آلات داخلی که در این واحد تولیدی به کار گرفته شده مبلغ 7 میلیارد ریال است و در حال حاضر برای 25  نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

واحد تولید شیر آلات اهرمی و چشمی و اتوماتیک نیز دارای ظرفیت اسمی سالیانه محصولات تولیدی 61 هزار عدد شیر آلات است که این واحد تولیدی بنای آن از سوم آبان ماه سال 91 آغاز شده و در سال 94 نیز به‌صورت آزمایشی خط تولید خود را راه‌اندازی کرد.

این واحد تولیدی که در شهرک صنعتی شکوهیه در زمینی به مساحت 3 هزار و 780 متر مربع و زیر بنای هزار و 550 متر مربع مشغول فعالیت است.

سرمایه ثابتی که برای راه اندازی این واحد تولید به کار رفته مبلغ 20 میلیارد ریال و ارزش ماشین آلات داخلی که در این واحد به کارگرفته شده 7 میلیارد ریال بوده و برای 30 نفر نیز به صورت مستقیم و برای 100 نفر به‌صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com