کد خبر ۳۴۸۵۵ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
رئیس هیئت گلف قم خبر داد:

مقام پنجمی نماینده قم در دور رفت لیگ دسته اول گلف

رئیس هیئت گلف استان قم از مقام پنجمی نماینده قم در دور رفت لیگ دسته اول گلف باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) سید محمد علویون اظهار داشت: تیم گلف سوهان عارفی قم که در مسابقات لیگ دسته اول گلف باشگاه‌های کشور شرکت کرده است در پایان دور رفت این مسابقات در رده پنجم قرار گرفت.

وی افزود: در این مسابقات که روز جمعه در اهواز برگزار شد تیم سوهان عارفی قم با ترکیب علی منفرد، محسن جباری، ناصر لسانی و فرهاد فاتح به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: در این مسابقات ۱۰ تیم حاضر بودند که تیم سوهان عارفی قم با مجموع ۳۱۵ ضربه در دور اول و ۲۹۳ ضربه در دور دوم با مجموع ۶۰۸ ضربه با فاصله ۸ ضربه با تیم چهارم جدول یعنی لرستان و ۱۶ ضربه با تیم سوم یعنی صنعت نفت آبادان در رده پنجم ایستاد.

علویون بیان داشت: حضور تیم سوهان عارفی قم در این دوره از لیگ می‌تواند افق جدیدی پیش روی توسعه گلف قم باز کند و برگزاری لیگ مینی گلف استان قم در سال ۹۴ و از سر گیری آن پس از یک سال تعطیلی گام دیگری در این مسیر است.

وی عنوان کرد: در دور رفت لیگ گلف دسته اول کشور عنوان نخست به تیم صندوق بازنشستگان آبادان رسید و تیم تاراز مسجد سلیمان در رده دوم ایستاد ضمن اینکه در انتهای جدول نیز شاهین شهر، مازندران و تفرش قرار گرفتند.

رئیس هیئت گلف استان قم درباره لیگ گلف قم تصریح کرد: در هفته آخر از دور گروهی رقابت‌های لیگ مینی گلف استان قم، تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ مشخص شد.

علویون افزود: از گروه اول تیم‌های مهرگیاه با ۱۳ امتیاز و فروشگاه نود با ۱۰ امتیاز و از گروه دوم تیم های۲۰ بن با ۱۵ امتیاز و سوهان عارفی با ۱۲ امتیاز به دور بعد صعود کردند.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com