کد خبر ۳۱۳۸۸ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

قرار گرفتن گلف‌باز قم در بین 4 نفر برتر کشور

رئیس هیئت گلف استان قم از قرار گرفتن نام هیئت قم در بین چهار تیم برتر رقابت‌های گلف قهرمانی مردان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمحمد علویون اظهار کرد: به دلیل اینکه میزان علاقمندی به رشته گلف در بین دوست‌داران این رشته ورزشی افزایش پیدا کرده، خوشبختانه شاهد تحول بسیار خوبی در گلف، همچنین مینی‌گلف و وودبال دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیئت گلف استان قم هستیم.

وی ادامه داد: ما در هر سه رشته فعالیت‌های استانی خوبی انجام می‌دهیم تا هم ورزشکاران هیئت در شرایط مسابقه باشند و هم اینکه نخبه‌ها و نفرات مستعد به خوبی شناسایی شوند و به هنگام اعزام به رقابت‌های لیگ یا مسابقات قهرمانی کشور از آنها در ترکیب تیم‌های اعزامی قم استفاده کنیم.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان کرد: ما در وودبال، گلف و مینی‌گلف یکی از تیم‌های همیشه حاضر در مسابقات مهم کشوری هستیم، هدفمان هم این است که توانمندی و قابلیت بالای ورزشکاران قمی این رشته به خوبی در تمام رقابت‌ها به نمایش درآید.

وی در ادامه از موفقیت گلف‌باز قمی در کسب مقام چهارم از مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور خبر داد و بیان کرد: فدراسیون گلف کشورمان مسابقات قهرمانی مردان کشور را در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی و در طول سال برگزار می‌کند.

علویون بیان کرد: بر همین اساس مسابقات قهرمانی کشور در رشته گلف ویژه رده‌های سنی 16 سال، 16 تا 30 سال، 30 تا 55 سال و بالای 55 سال برنامه‌ریزی و با حضور چهره‌های مستعد، شاخص و پیشکسوت از سراسر کشور در سطحی مطلوب به انجام رسید.

وی با اشاره به سطح بالای کیفی و فنی این رقابت‌ها، بیان کرد: در پیکارهای رده سنی 30 تا 55 سال گلف قهرمانی مردان کشور شاهد درخشش نماینده اعزامی از هیئت گلف استان قم بودیم، ضمن اینکه در دیگر رده‌های سنی اگر کمی بخت با نمایندگان قم یار بود، بدون تردید موفقیت‌های خوبی کسب می‌کردیم.

رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به میزبانی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران از تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور، گفت: این پیکارها با حضور 12 تیم از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید.

وی یادآور شد: تیم مردان هیئت گلف استان قم با ترکیب ناصر لسانی و تراب‌علی فاتح در این دوره از مسابقات حضور داشت و چنانچه گلف‌بازان قمی با کمی بخت بلند‌تری روبه‌رو بودند موفق به کسب یکی از سکوهای بر‌تر کشوری می‌شدند اما این مهم محقق نشد و تیم قم به عنوان چهارمی کشور بسنده کرد.

علویون در پایان اظهار کرد: در رشته‌های وودبال و مینی‌گلف نیز در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنیم و بدون تردید در این دو رشته یکی از سکوهای اول تا سوم را کسب خواهیم کرد، زیرا ورزشکاران آماده‌ای داریم که توانایی به دست آوردن عنوان از این دو رشته را دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com