کد خبر ۳۴۸۶۰ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

فرماندار قم: حضورگسترده در راهپیمایی 22 بهمن ولایت پذیری ملت ایران را به نمایش گذاشت

فرماندار قم گفت: حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن آن هم پس از 36 سال از پیروزی انقلاب ولایت پذیری ملت ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، رضا سیار روز پنجشنبه در حاشیه حضور خود در سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن عنوان کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که دشمن هیچگاه نمی تواند توطئه های شوم خود را در جدایی این ملت با آرمان‏های انقلابی تحقق بخشد.

فرماندار قم افزود: 22 بهمن تجلی وحدت، یکپارچگی و بصیرت ملت ایران و نوید بخش شکست دشمنان در توطئه های شوم آنها است و در این روز فریاد همدلی و همزبانی و وحدت در کشور طنین انداز شد.

وی تصریح کرد:ملت ایران با آگاهی و بصیرت و دشمن شناسی و شناخت نقشه‎ها و توطئه‎های شوم دشمنان انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان و دشمنان زدند.

سیار خاطرنشان کرد: دشمنانی که در طول 37 سال در حق این ملت جفا کردند و دست از توطئه و دشمنی بر نمی دارند، امروز، ناامید و مایوس شدند.

وی گفت:مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه و تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی حماسه ای بزرگ آفریدند و چهره ای برجسته و والا از انقلاب و نهضت را به جهان نشان دادند که در آن وحدت کلام و یکپارچگی حرف اول را می زند.

فرماندار قم عنوان کرد:حضور جریان‎های مختلف، گروه‎ها و احزاب در راهپیمایی 22 بهمن خود نشان از وحدت ملت ایران در همه صحنه‎ها و حماسه‎های انقلابی است که به ندای رهبری و مرجعیت پاسخ دادند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com