کد خبر ۳۴۸۶۴ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم

ایثار ماهان‌تندیس قم دومین‌بار متوالی هیئت زنجان را شکست داد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در دومین بازی متوالی خود از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم هیئت زنجان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بازی‌های مرحله پلی‌آف فصل 1394 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ديروز با انجام دیدارهای رفت و برگشت نمایندگان قم و زنجان پیگیری شد و در نهایت نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم موفق از میدان رقابت با حریف زنجانی خود خارج شد.

تیم‌ ایثار ماهان‌تندیس قم به عنوان نایب‌قهرمانی مرحله مقدماتی از گروه دوم فصل جاری لیگ برتر در این مرحله به مصاف تیم سوم گروه نخست یعنی هیئت جانبازان و معلولین زنجان رفت و بعد از پیروزی در بازی نخست، در مسابقه دوم نیز حریف خود را شکست داد.

ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان قرار بود دیدارهای رفت و برگشت خود را به ترتیب نهم بهمن ماه در زنجان و بیست و سوم بهمن در قم برگزار کنند اما مسئولین دو تیم توافق کردند که این دو بازی روز بیست و سوم بهمن ماه در شهر مقدس قم به انجام برسد.

بر این اساس تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان امروز در نوبت صبح بازی خود از دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار کردند و در نهایت نماینده قم با برتری 81 بر 48 میدان را ترک کرد.

دومین بازی نمایندگان قم و زنجان از مرحله پلی‌آف فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز بار دیگر در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و این بار نیز شاگردان عباس خاکی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم پیروز میدان بودند.

این بازی نسبت به مسابقه قبلی دو تیم با حساسیت بیشتری به انجام رسید اما تیم ایثار ماهان‌تندیس قم همانند بازی قبلی کاملاً بر جریان بازی مسلط بود و نیمه نخست را با حساب 41 بر 21 به نفع نماینده قم تمام شد و در پایان کوارتر سوم نیز ایثار ماهان‌تندیس قم 59 بر 27 از حریف خود پیش افتاد.

در کوارتر چهارم این بازی نیز برتری تیم ایثار ماهان‌تندیس قم برابر شاگردان کمال عشق در تیم بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان و معلولین زنجان ادامه یافت و با وجود اینکه زنجانی‌ها بازی خوبی ارائه می‌کردند اما شاگردان عباس خاکی در ایثار ماهان‌تندیس 14 بر 10 این کوارتر را نیز از آن خود کردند.

بدین ترتیب در پایان چهار تایم 10 دقیقه رقابت جذاب تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان، این نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم بود که توانست با حساب 73 بر 37 حریف خود را شکست داده و به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر 1394 بپیوندد.

گفتنی است از جمع هشت تیم حاضر در مرحله پلی‌آف فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور چهار تیم پیروز این مرحله به مرحله پایانی صعود می‌کنند تا دهه پایانی اسفند‌ماه برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com