کد خبر ۳۳۸۱۴ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

ایثار ماهان‌تندیس قم بر شهرداری تبریز غلبه کرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در دیداری حساس از رقابت‌های مرحله پایانی فصل جاری لیگ برتر امروز موفق به شکست تیم شهرداری تبریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری تبریز از مرحله سوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر هم‌گروه شده‌اند و یک بار در مرحله سوم لیگ برتر با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند.

ایثار ماهان‌تندیس قم به واسطه کسب رتبه نخست مراحل اول و دوم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست ماندگار شد و بر اساس شیوه جدید برگزاری بازی‌های لیگ برتر، تیم شهرداری تبریز به واسطه قرار گرفتن در مکان چهارم گروه دوم به همراه تیم سوم یعنی شهرداری آمل همگرو‌ه‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری اراک در گروه نخست شدند.

دیدار قبلی نمایندگان قم و تبریز از مرحله سوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم به برتری قاطع تیم ایثار ماهان‌تندیس قم انجامیده است و در نخستین روز از مرحله چهارم نیز امروز نماینده قم توانست حریف خود را بار دیگر شکست بدهد.

این در حالی است که دو تیم هم اکنون در مکان‌های اول و چهارم گروه نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جای دارند و برای اینکه بهترین رتبه را برای صعود از این گروه به مرحله پلی‌آف داشته باشند، باید در دیدارهای حساس باقی‌مانده نیز به مصاف تیم‌های شهرداری آمل و شهرداری اراک بروند.

مسابقه تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری تبریز از مرحله چهارم مقدماتی لیگ برتر امسال امروز پنجشنبه هفدهم دی‌ماه برگزار شد، در حالی که در پایان رویارویی آنها، این شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بودند که به برتری قاطع 73 بر 24 دست یافتند.

بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز در کوارتر نخست با برتری 24 بر دو به سود تیم ایثار ماهان‌تندیس قم به پایان رسید و به دلیل اینکه تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بازیکنان مطرح، جوان، سرعتی‌ و تکنیکی بیشتری نسبت به رقیب تبریز خود دارد در کوارتر دوم نیز 24 بر 6 پیروز شد تا نیمه نخست نیز با برتری 48 بر هشت به نفع نماینده قم تمام شود.

در کواتر سوم از مسابقه تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری تبریز در مرحله چهارم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر علاقه‌مندان حاضر در سالن مجموعه ورزشی جانبازان شاهد برتری 13 بر چهار نماینده قم بودند تا شهرداری تبریز هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.

اما کوارتر چهارم این بازی با توجه به کاهش اشتهای بازیکنان تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در امر گلزنی، با حساب 12 بر 12 مساوی شد و سرانجام در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار ماهان تندیس قم با نتیجه 73 بر 24 برابر حریف خود پیروز شدند.

برتری ایثار ماهان تندیس قم در نخستین بازی مرحله چهارم مقدماتی این فصل در حالی رقم خورد که با این نتیجه نماینده قم هفت امتیازی شد و هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و باید در دو دیدار حساس دیگر به مصاف تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری آمل برود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com