کد خبر ۳۴۱۷۹ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم:

ایثار ماهان‌تندیس قم قطعا به مرحله نهایی لیگ برتر می‌رود

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم گفت: قطعا به مرحله نهایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صعود می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، یحیی ابطحی اظهار کرد: ما در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل عملکرد خوبی داشتیم اما برای اینکه قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم، یقینا با قدرت بیشتری در مرحله پلی‌آف و نهایی با حریفان خود روبه‌رو خواهیم شد.

وی ادامه داد: تیم ما به عنوان یکی از چهار تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی فصل جاری بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رتبه دوم را در پایان این مرحله کسب کرد و اکنون آماده انجام بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر است.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بیان کرد: مطمئنا بازی‌های مرحله پلی‌آف حساس‌تر و سخت‌تر از دیدارهای مرحله گروهی است، زیرا در مصاف‌های این مرحله یک تیم باید از گردونه رقابت‌ها کنار رفته و با مرحله نهایی بازی‌ها خداحافظی کنیم.

وی با اشاره به مشخص شدن حریف این تیم در مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران، بیان کرد: ما با توجه به کسب رتبه دوم گروه نخست باید با تیم سوم گروه دوم یعنی تیم هیئت جانبازان و معلولین زنجان دیدار کنیم.

ابطحی در پاسخ به این سئوال که بازی‌های پلی‌آف به چه شکلی به انجام می‌رسد، ابراز کرد: شیوه برگزاری بازی‌ها، انجام دو مسابقه رفت و برگشت در سالن اختصاصی هر تیم است و در صورتی که کار به بازی سوم کشید، تفاضل گل در دو بازی قبل تعیین کننده میزبان است.

وی خاطرنشان کرد، همین شیوه امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اجرا می‌شود و تیم‌ها باید در مرحله پلی‌آف برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی در دو مسابقه به برتری برسند و الا کار به بازی سوم کشیده می‌شود.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بیان کرد: جلسه تصمیم‌گیری برای تعیین میزبان‌ و نحوه انجام بازی‌های این مرحله دو روز قبل در دفتر انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد و البته به تیم‌ها این اجازه داده شد که در صورت تفاهم با یکدیگر، هر دو بازی پلی‌آف خود را در یک شهر برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما حریف تیم هیئت زنجان است و با توجه به صحبتی که با مسئولین تیم هیئت زنجان داشتیم از آنها دعوت کردیم که میزبان این تیم در هر دو بازی مرحله پلی‌آف باشیم اما آنها فرصت خواستند تا در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرند و تا سی‌ام دی‌ماه به ما و انجمن بسکتبال با ویلچر اعلام کنند.

ابطحی بیان کرد: در صورتی که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت به انجام برسد، تیم‌ ما در روزهای نهم و بیست و سوم بهمن‌ماه در زنجان و قم دو بازی با حریف خود انجام می‌دهد و اگر نیاز به بازی سوم بود، این مسابقه روز سی‌ام بهمن ماه انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: چنانچه دو تیم بر سر موضوع انجام هر دو بازی در قم به توافق برسند، روز بیست و سوم بهمن‌ماه در قم دو بازی به میزبانی سالن شهدای بهزیستی خواهیم داشت و چنانچه نیاز به بازی سوم باشد روز بیست و چهارم بهمن ماه مسابقه می‌دهیم تا یک تیم به مرحله نهایی برود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com