کد خبر ۳۴۹۶۸ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

تجهیز تالار مرکزی شهر قم نیازمند اعتبار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تکمیل کامل و تجهیز مجموعه تالار مرکزی شهر قم را نیازمند اعتبار دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام عباس دانشی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از هنرمندان استان قم که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار مرکزی شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به افتتاح مجموعه تالار مرکزی شهر اظهار داشت: این مجموعه با مساحتی بالغ بر ده هزار متر مربع امروز در اختیار هنرمندان استان است.

وی بیان داشت: تالار تئا‌تر این مجموه با ظرفیت ۶۵۰ نفر در اختیار هنرمندان این رشته است و بزرگ‌ترین نگارخانه استان نیز در این مجموعه وجود دارد که امید است در آینده‌ای نزدیک به صورت کامل تجهیز شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه امیدواریم سن متحرکی برای تالار تخصصی تئا‌تر این مجموعه داشته باشیم، افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا این موضوع را پیگیری کنند تا اعتبار خوبی برای تجهیز نخستین سالن تخصصی تئا‌تر کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود: در مجموعه تالار مرکزی شهر انجمن‌های مختلف هنری زیر نظر اساتید برجسته و پیشکسوت هنرهای مختلف مستقر خواهند شد که البته تجهیز کامل این مجموعه نیازمند تخصیص اعتبارات است.

حجت الاسلام دانشی، همچنین با اشاره به ظرفیت‌های هنرمندان قمی در عرصه‌های مختلف هنری ابراز داشت: جایگاه هنر قم در سطح ملی با کارهای موفقی که از سوی هنرمندان استان صورت گرفته شناخته شده است.

منبع: مهر نيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com