کد خبر ۳۵۰۹۰ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
دبیر هیئت فوتبال استان قم خبر داد:

یک تساوی و یک شکست برای تیم هنگ قم در مسابقات نوجوانان کشور

دبیر هیئت فوتبال استان قم از یک تساوی و یک شکست برای تیم فوتبال هنگ قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.

علی احمدی اظهار داشت: استان قم امسال ۲ نماینده در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق و یک تیم در لیگ بر‌تر نوجوانان دارد که صبای قم نماینده قم در لیگ بر‌تر نوجوانان بود.

وی افزود: در لیگ مناطق علاوه بر تیم سیاه جامگان، قهرمان لیگ نوجوانان استان قم که مسابقات خود را در اراک برگزار می‌کند، تیم هنگ قم نیز دیگر نماینده قم است که برای برگزاری دیدارهای خود به گیلانغرب سفر کرده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این تیم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم شهرداری بروجرد، نماینده استان لرستان رفت و در روزی که می‌توانست پیروز میدان باشد ۲ بر یک مغلوب شد.

احمدی بیان داشت: دومین دیدار تیم هنگ قم برابر تیم شهرداری کرمانشاه برگزار شد که حاصل تلاش دو تیم در پایان با تساوی بدون گل همراه بود.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب تیم هنگ قم از ۲ بازی یک امتیاز دارد و برای حفظ امید خود به کسب جواز صعود از این گروه باید در مسابقات بعدی خود پیروز شده و منتظر سایر نتایج بماند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در چند سال اخیر نگاه مثبتی به توسعه فوتبال پایه در قم وجود داشته است و برگزاری لیگ‌های پرتعداد فوتبال در قم به ویژه در رده‌های سنی پایه نمایانگر تمرکز بر روی این رده سنی است.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com