کد خبر ۳۵۲۰۴ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبرداد:

افزایش همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی واحد استان قم در زمینه درمان ناباروری

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم از افزایش همکاری مشترک با مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم در زمینه اجرای طرح حمایت از زوج های نابارور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، دکتر محمدرضا مظفری در حاشیه بازید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم، گفت: خوشبختانه فعالیت‎های بسیاری متنوع، مهم، ارزشمند، جالب و با کیفیتی در این مرکز فوق تخصصی در استان قم و به همت جهاد دانشگاهی انجام می شود که تا کنون اطلاع دقیقی از این فعالیت‎ها نداشتم.

این مرکز فوق تخصصی را از مراکز بسیار پیشرفته کشور در زمینه درمان ناباروری با ظرفیت درمانی مناسبی برای استان قم دانست و افزود: این مرکز با فعال سازی بخش پزشکی از راه دور(تله مدیسین) و ارتباط با استان های دیگر خدمات درمانی فوق تخصصی خود را به مراکز درمانی سایر استانها نیز ارایه می دهد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: این خدمت نوین در این مرکز باعث کاهش ترددهای بین جادهای و هزینه‎های درمانی بیماران این حوزه می شود ، ضمن اینکه کیفیت خدمت رسانی درمانی در استان قم را نشان می‎دهد.

وی گفت: خوشبختانه این مرکز با کیفیت بسیار مناسبی که در خدمت رسانی خود انجام می‎دهد زمینه فعالیت بسیار مناسبی را در استان ایجاد کرده است که امیدواریم با همکاری و ارتباط مستمر دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی واحد استان قم و امضای تفاهم نامه روند کار در این مرکز توسعه یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم اظهارکرد: یکی از موارد بسیار مهم و یکی از بسته‎های طرح سلامت وزارت بهداشت، حمایت از زوجین نابارور است که دستورالعمل آن نیز با تفاهم و قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی واحد استان قم، عملی خواهد شد.

وی گفت: در این طرح حمایت از زوج های نابارور در دستور کار قرار می‎گیرد که در ابتدا زوج‎های نیازمند، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی تحت پوشش قرار می‎گیرند و به همین شکل زوج‎هایی که با این مشکل مواجه هستند می‎توانند از این خدمات استفاده کنند و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان می‎تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com