کد خبر ۳۵۲۰۸ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران قم خبرداد:

ایجاد سرویس موقت آنتن تلفن همراه ویژه ایام نوروز در محور قم - گرمسار

دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران قم گفت: با توجه به وجود مشکل عدم آنتن دهی در محور قم - گرمسار در کیلومتر ۴۰ تا ۷۰ شرکت مخابرات پوشش موقت آنتن را با ایجاد کانکس تأمین می‌کند ولی برای رفع دائمی این مشکل تلاش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحید مقدم بر لزوم ساماندهی امداد خودروها تأکید کرد و اظهار داشت: امداد خودروها دریکی دو سال اخیر مشکلات زیادی ایجاد کرده و در حق مسافران اجحاف می‌کنند که امسال باید این موضوع ساماندهی شود.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه طرح‌های ترافیک نوروزی در دست بررسی است افزود: خط‌کشی معابر، نصب تابلوها در معابر داخلی و خارج شهر در حال انجام است، که نصب  تابلوهای موردنظر در داخل شهر با مشارکت شهرداری تاکنون در 4 منطقه انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که از فضای رودخانه به‌عنوان پارکینگ استفاده نشود اما در صورت وجود ازدحام ناچاریم از این ظرفیت در شرایط اضطراری استفاده کنیم.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم ادامه داد: با توجه به وجود مشکل عدم آنتن دهی در محور قم- گرمسار در کیلومتر 40 تا 70‌باید از هم‌اکنون برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود، در حال حاضر شرکت مخابرات پوشش موقت آنتن را با ایجاد کانکس تأمین می‌کند ولی برای رفع دائمی این مشکل تلاش شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com