کد خبر ۳۳۳۹۵ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
معاون امور عمرانی استانداری قم:

تأمین خدمات رفاهی آزاد راه قم - گرمسار تسریع شود

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: خدمات رفاهی در آزادراه قم- گرمسار باید با پیگیری و جدیت تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی تأمین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم با اشاره به موقعیت استان به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی اکثر استان‌های کشور بیان کرد: ترافیک آزاد راه قم - تهران بسیار بیشتر از سطح سرویس استاندارد آزادراهی است و به خاطر همین تردد بالا امکان وقوع تصادف و حوادث ناگوار جمعی بسیار زیاد است.

وی افزود: در همین راستا موضوع ایمن‌سازی و جداسازی رفیوژ وسط آزادراه با استفاده از نیوجرسی‌های مستحکم باید هر چه سریعتر از مرکز پیگیری و عملیاتی شود.

معاون امور عمرانی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی گفت: خدمات رفاهی در آزادراه قم- گرمسار باید با پیگیری و جدیت تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی تأمین شود.

وی افزود: خدمات رفاهی این محور از زمان بهره‌برداری تاکنون تفاوت چندانی نداشته و نیازها و ساختمان‌های مورد نیاز پلیس و دستگاه‌های امدادی نیز باید توسط کارفرما آماده‌سازی شود.

بهشتی تأکید کرد: قطعاً آمار تردد در نوروز و تابستان سال 95 در این محور بسیار بیشتر از سال 94 خواهد بود و لازم است نواقص و کمبودها در این محور سریعاً رفع و تأمین شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com