کد خبر ۳۵۲۶۲ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

ممنوعیت پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی قم با صدور مجوز فرمانداری اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به جانمایی ۱۳ پارکینگ موتور سیکلت در قم، گفت: ممنوعیت پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر با صدور مجوز فرمانداری اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حسین شعبان‌زاده در رابطه با اجرایی شدن ممنوعیت پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم، اظهار داشت: برای راه‌اندازی پارکینگ‌های ویژه موتورسیکلت‌ها با پیمانکارها صحبت شده و موافقت‌های اصولی هم گرفته شده و 13پارکینگ در اطراف هسته مرکزی شهر مکان یابی شده است، اما نیاز به اخذ مجوزهایی از فرمانداری دارد که هنوز انجام نشده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: برای شکست قفل موتورسیکلت‌هایی که در هسته مرکزی شهر پارک شده‌اند و انتقال آن‌ها به 13 پارکینگ موتور سیکلت مشخص شده در اطراف هسته مرکزی شهر، نیاز به مجوز فرمانداری است که احتمالاً تا قبل از عید نوروز دریافت و این دستور العمل اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌هایی که در هسته مرکزی شهر قم وجود دارند و به‌صورت نامنظم در معابر و پیاده روها پارک می‌کنند از چند ماه قبل در دستور کار کمیته فنی شورای ترافیک استان قم قرار گرفت و دستور گرفت و به صورت طرحی مشارکتی بین پلیس راهور و شهرداری قم تدوین شده است.

شعبان زاده با اشاره به اینکه متولی این طرح سازمان حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم است، تصریح کرد: تابلوی حمل با جرثقیل مختص موتور سیکلت در پیاده رو و معابر هسته مرکزی شهر نصب می‌شود و موتورهایی که بدون توجه به این تابلوها در هسته مرکزی شهر پارک می‌کنند از سوی یدک کش‌های پلیس به محل‌هایی که مشخص شده‌اند حمل می‌شود که البته شکستن قفل این موتورها نیاز به مجوز فرمانداری دارد.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com