کد خبر ۴۰۳۰۵ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

استفاده بیش از 15 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از استفاده بیش از 15 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسین شعبان زاده با اشاره به وضعیت تردد در پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به کمبود فضاهای توقف و پارکینگ در سطح شهر قم امسال تمام تلاش مدیریت شهری بر این بود که بتوانیم با اضافه کردن بخشی از ظرفیت، مشکلات این حوزه را کمتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 9 پارکینگ در شهر قم ظرفیتی بالغ بر 6 هزار و 300 خودرو دارد بیان کرد: در هسته مرکزی شهر نیز پارکینگ‌های طبقاتی زائر، پارکینگ شرقی حرم مطهر، حاشیه بلوار زائر، روح‌الله و انقلاب خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه در دوازدهمین روز سال جدید بیش از 15 هزار و 400 خودرو از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم استفاده کرده‌اند بیان کرد: عمده استفاده از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر از جمله پارکینگ طبقاتی زائر و شرقی حرم مطهر بوده است.

وی با اشاره وضعیت تردد در پارکینگ‌های شهر خاطرنشان کرد: تردد در پارکینگ طبقاتی زائر 7 هزار و 450 خودرو، پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) 7 هزار و 200 خودرو، پارکینگ انقلاب 350 خودرو پارکینگ روح‌الله 400 خودرو بوده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com