کد خبر ۳۵۲۶۹ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷

بهره برداري از پل روگذر بلوار امام علي (ع) - عمارياسر تا نيمه سال ۹۵

دكتر عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم از راه اندازي روگذر امام علي (ع) و عمارياسر تا نيمه سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، دكترعليرضا قاري قرآن با اشاره به وضعيت پروژه هاي عمراني شهري، اظهار كرد: خوشبختانه با پيگيري هاي مديريت شهري روند خوبي در پيشروي پروژه هاي نيمه تمام شهري ايجاد شده است.

وي به وضعيت پروژه روگذر امام علي و عمارياسر اشاره كرد و افزود: اين پروژه دو ماه است كه در قم آغاز شده و روند اجرايي بسيار خوبي دارد.

معاون شهردار قم با بيان اينكه معارضات تاسيساتي اين پروژه برطرف شده است، اظهار كرد: زمانبندي پروژه مشخص است و با سرعت و كيفيت بالايي روند اجرايي در حال تكميل است.

وي مشكل معارضات در بخشي از پروژه روگذر امام علي و عمارياسر را مورد توجه قرار داد و افزود: با همكاري شهرداري منطقه در حال رفع معارضات و تملك بخش هايي كه مشكلاتي را در مسير پروژه ايجاد مي كند هستيم.

قاري قرآن ادامه داد: با روندي كه پروژه پيش مي رود پيش بيني ميكنيم تا نيمه سال ۹۵ روگذر در اختيار مردم قرار بگيرد.

وي با تاكيد بر اينكه سعي داريم با رفع مشكلات مسير، پروژه را زودتر در اختيار مردم قرار دهيم، خاطرنشان كرد: اگر همين روند در پروژه ادامه يابد، روگذر عمارياسر و امام علي از نظر سرعت، كيفيت و هزينه به پروژه اي نمونه در شهر تبديل خواهد شد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با بيان اينكه بسياري از پروژه هاي شهري با سرعت و كيفيت خوبي در حال اجرا است، تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم در سال ۹۵ بخش عمده اي از پروژه هاي نيمه تمام شهر را در اختيار مردم قرار دهيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com