کد خبر ۳۵۲۹۹ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
نائب رئیس شورای شهر قم مطرح کرد:

لزوم تسریع در راه‌اندازی آرامستان جدید شهر قم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار پیگیری شهرداری برای راه‌اندازی آرامستان دارالسلام در هفت کیلومتری مسجد مقدس جمکران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بررسی اصلاحیه بودجه سازمان آرامستان‌ها در جلسه علنی شامگاه یکشنبه شورای اسلامی شهر قم و کاهش یک میلیارد تومانی بودجه مصوب به دلیل محقق نشدن درآمدها مربوط به آرامستان دارالسلام موجب شد حسن بختیاری، نایب رئیس شورای شهر قم از عدم پیگیری برای احداث این آرامستان انتقاد کند.

وی با اشاره به اینکه روند احدتاث آرامسان دارالسلام از چهار سال قبل آغاز شده اظهار داشت: همراهی لازم از سوی استان برای این موضوع وجود نداشته و همین موضوع موجب شده که هنوز شاهد دفن اموات هستیم که این مسئله مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس شورای استان قم با اشاره به اینکه موقعیت آرامستان جدید کارشناسی شده است ابراز کرد: مستندات مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته وجود دارد.  

وی با تأکید بر اینکه باید همتی کرد که این مجموعه راه بیفتد عنوان داشت: پردیسان جمعیت قابل توجهی دارد و افق جمعیت ۳۰۰ هزار نفری برای آن دیده شده است از این رو نیاز است برای اینکه مسائل ترافیکی این مردم به شهر منتقل نشود این آرامستان جدید ایجاد شود.

بودجه مصوب سازمان آرامستان‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال بود که به دلیل عدم تحقق درآمد این آرامستان به ۹۰ میلیارد تبدیل شده که این اصلاحیه بودجه مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com