کد خبر ۳۵۳۳۲ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد

جمع‌آوری 228 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی در 11 ماهه سال جاری گفت: 228 میلیارد و 959 میلیون و 741 هزار ریال در طول این مدت از محل کمک‌های مردمی شامل صدقات و کمک به ایتام جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عبدالله جلالی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در قم همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این برنامه به رسم مانند سال‌های پیشین در 46 پایگاه اصلی در سراسر استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نیاز خانواده‌های نیازمند در شب عید تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی و مواد غذایی از ضروریات خانواده‌های مستمندان در شب عید محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به حضور پررنگ مردم قم در جشن نیکوکاری سال گذشته بیان کرد: سال گذشته در هفته نیکوکاری مبلغ 7 میلیارد و 469 میلیون و 994 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای صرف در امور نیازمندان جمع آوری شد که امید می‌رود این رقم امسال افزایش یابد.

وی با اشاره به هدیه یکی از خیران قمی برای خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ‌گفت: بیش از 125 هزار جفت کفش به ارزش مالی بیش از 20 میلیارد ریال توسط یکی از خیران قمی در آستانه عید نوروز تهیه شده که میان تمام خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

جلالی با اشاره به جمع آوری صدقات و کمک‌های مردمی در 11 ماه سال جاری خاطرنشان کرد: 228 میلیارد و 959 میلیون و 741 هزار ریال در طول این مدت از محل کمک‌های مردمی شامل صدقات، کمک به ایتام در قالب اکرام ایتام، طرح محسنین و زکات جمع آوری شد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com