کد خبر ۳۶۰۵۰ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
سرپرست تیم جوانان صبای قم

صبای قم با استقلال اهواز و گل گهر سیرجان همگروه شد

قم - سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور با استقلال اهواز و گل گهر سیرجان همگروه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی اصغر زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور در مرحله دوم از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود و ۸ تیم باقی مانده در جدول لیگ برای راهیابی ۴ تیم به مرحله نهایی رقابت می‌کنند.

وی افزود: قرعه کشی مرحله دوم این مسابقات در حالی انجام شد که تیم صبای قم در گروه دوم قرار گرفت و پیشنهاد میزبانی این مسابقات را نیز ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در این مرحله در قم میزبان حریفان باشیم.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: در این مرحله با تیم‌های استقلال اهواز، گل گهر سیرجان و آب منطقه‌ای کرمانشاه همگروه هستیم و ۲ تیم برتر از این جمع به مرحله سوم راه پیدا می‌کنند.

زرگر بیان داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله گروهی که با حضور ۷ تیم برگزار شد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول گروه راهی دور دوم شد و برای نخستین بار توانست از دور اول بالا برود.

وی عنوان کرد: ترکیب بازیکنان تیم جوانان صبا را بازیکنان بومی فوتبال قم تشکیل می‌دهند و حضور بازیکنان بومی در تیم‌های پایه می‌تواند در آینده به تیم بزرگسالان صبا برای جذب بازیکنان بومی پرتعدادتر کمک کند.

سرپرست تیم جوانان صبا تصریح کرد: ملوان بندرانزلی، بهارنارنج بابل، البدربندرکنگ و ملی حفاری اهواز تیم‌های حاضر در گروه یک مرحله دوم را تشکیل می‌دهند و از این گروه نیز ۲ تیم به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا خواهند کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com